first day at school

godmorgon!
det tog väl ett tag innan jag somnade igår, för det första blev jag ju inte trött förrän ganska sent eftersom jag hade sovit länge på söndagen, och när jag väl blev trött så började jag ju tänka på skolan, men jag somnade tillslut iallafall.
jag har gjort mig iordning nu, okej inte helt men nästan och kvart i tio så ska jag gå till ebba och vid tio så börjar vardagen igen!
men jag tänkte visa er vad jag har på mig idag:
jag provade med lite olika effekter på bilderna, det blev väl rätt bra?

tröja/monki. byxor/chinos/jc(alltså de är från jc). skärp/ginatricot
tror jag tar min nya väska från monki med mig idag. vi kommer ju inte behöva så mycket!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Söt tjej!

2011-08-22 @ 09:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0