strawberries

Det är inte så kul att vara sjuk på sommar lovet, fast ioförsig så är det super tråkigt väder så man vill ändå inte bada.
Jag åt ben 'n jerrys för en stund sedan, glass ska ju vara bra för halsont, så för det kan jag ha ont i halsen oftare, men jag är snart frisk. Vill ju träffa mina vänner nu när jag äntligen är hemma i igen!
Jag borde inte sitta vid datorn utan städa mitt rum och rensa min garderob nu när halva garderoben är i en stor fet resväska.
Ja nu ska jag ta tag i mitt rum, vi ses  senare.
pussss
åh,jag älskar jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

mohahaha, jag åt två 0,5 liters b&j när jag var sjuk :D det gillas!!

2011-08-09 @ 09:49:48
URL: http://eiralinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0