tack för maten

yes, yes, yes, no, yes, thank you...
hm, det går ju super bra det här! usch jag hatar verkligen att prata engelska, jag förstår ju nästan allt som de säger och jag kan ju prata, men när jag väl verkligen måste prata, och med sådana som är från typ england eller nåt liknande så blir ju allt bara jätte konstigt typ. vi har iallafall ätit nu, och ska väl äta efterrätt om en stund, sedan efter det så får vi se vad jag hittar på, kan bli så att jag träffar några kompisar, det skulle vara super roligt!
nu ska jag kolla lite bloggar m.m.
puss

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

klariiis! du är så underbart söt! längtar typ ihjäl mig tills när vd drar igen! herregud liksom :D

2011-08-11 @ 16:06:09
URL: http://eiralinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0