1 oktober...

...och det är 20 grader ute. Sjukt ju! Denna värmen hade vi kunnat ha för en månad sen istället, men jag ska inte klaga, antagligen de sista varma dagarna nu.
igår så såg jag på idol med ebba, med oss hade vi chips, dipp och godis, mycket gott. vi missade dock utslagningen för vi trodde att det var ett program imellan och då sätter vi på vid tio och då är det precis färdigt, haha.
hejar på grymt många i år, Amanda P, Amanda F, Moa, Molly, Emil, Olle, Roshana. Grymt duktiga, ioförsig är alla det, haha.
jag stod på ica med eira idag, lite mer pengar i plånboken!
idag ska jag plugga, har två prov nästa vecka + läxor så det är bara att sätta igång.
Sen ska jag försöka få min familj att hyra Hur många lingon finns det i världen verkar riktigt bra!



Kommentarer
Postat av: eiralinnea

money, money, money! :D

(haha vi ägde ut killarna!)

2011-10-01 @ 23:29:42
URL: http://eiralinnea.blogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Har sett den filmen, den är jättegullig haha!

2011-10-02 @ 14:41:03
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0