forest, mushrooms

hejhejhejhejhejhejhej och en massa hej!
jag glömde helt av att söga att jag ska iväg även denna helg och därför blev det inget bloggande alls.
jag har vart och hajkat med mina bröder min pappa och en massa andra kompisar. vi har plockat en massa svamp, gott! padlat kanot, en hel dag, i lördags, det var jobbigt ska jag säga er, och sovit i vindskydd, ätit massa gott m.m.! en sak vi gör en helg varje år och det är så himlahimla kul!
jag tog inte med mig kameran så det blev inga foton tyvärr.
idag så fick jag åka tidigare från hajken, för jag skulle på en stadslags träning kl 10.
jag kom hem från den för en stund sedan och nu har jag kollat en massa bloggar, 97 inlägg på bloglovin var det, så det var rätt mycket att kolla!
min pappa fyller år idag så f&f, m&m och min morbror kommer hit idag!
imorgon är det en ny skol vecka och det 'är väl typ åtta till innan vi har en vecka höstlov. jaja.
puss o hej!
'
så himla fina bilder, önskar jag kunde säga att jag hade tagit dessa, men ja, det är från weheartit.
måste.ta.med.min.kamera.och.ta.kort.punkt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nu lottar jag ut presentkort från smyckesboxen.se! Var med och tävla! :D



http://yonnaarvidsson.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-presentkort.html#comment

2011-09-04 @ 21:29:25
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0