två dagar

absolut den sämsta uppdatering de två senaste dagarna, men jag har vekligen inte haft tid.
I fredags så var jag i skolan till tre och sedan åkte jag, sofia och linnea och köpte present till bianca och på kvällen så åt vi middag hos några kompisar.
idag hade jag träning, stod på ica och oackade i tre timmar(lite rikare nu!) och för en stund sedan så kom jag hem från bianca. jag hade super kul och är jättejättejätte mätt, har ätit pizza, tårta, chips och druckit cola, min mage gillar!
Vi såg även en film och gjorde roliga "lekar". kolla upp ica kassen på google, gör den med dina friends, man skrattar så himlahimla mycket!
nu ska jag lägga mig och sova är jätte trött efter denna dag, och imorgon väntar plogg, städning och ,tach, även en släkt middag på kvällen,
ha're!
foto: google, virkade shorts
om jag hade kunnat tänka mig att äga ett par sådana här? oh ja.

Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

så sjukt rolig! man garvar ihjäl sig varje gång..

2011-09-19 @ 19:52:19
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0