MIDSOMMAR AFTON

 
glad midsommar! 
min midsommar kommer firas med några familjer med barn i mina åldrar, har känt dem hur länge som helst så det kommer bli jätte kul! 
innan vi åker så jag åste jag packa för imorgon kväll så bär det av till Bulgarien. Det finns internet på hotellet men eftersom blogg appen är helt knäpp så komemr jag ju inte kunna blogga från den. kanske om det finns någon daata. annars kan ni ju kolla instagram, för om det finns internet kommer jag antagligen uppdatera. klaraamatilda heter jag där. igår stod jag även mitt sista ica pass någonsin och spelade min sista match, som vi tyvärr förlorade. men det var en bra dag igår och jätte fint väder, tyvärr inte lika fint idag. 
 men nu måste jag skynda mig, 
 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0