snabbt inlägg

hej hej hej!
ska om bara tio min ungefär åka ut till flygplatsen, men hinner med ett snabbt inlägg. hoppas att jag kommer kunna blogga under veckan och jag har inte hunnit fixa några tidsinställda men förmodligen så ses vi inte förrän om en vecka. 
till min midsommar, den var jätte rolig! har ätit jordgubbar och godis i massor, skrattat, sett på skräckfilm, spelat fotboll och bara haft kul. nu måste jag nog skynda mig lite tror ja. kom även på för 20 minuter sen att jag behövde ladda min mobil så får se hur länge batteriet håller, men ja tror det är nästan full laddat.
 
puss! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ha det bäst klarahäst!

2012-06-23 @ 18:03:21
URL: http://ebbzors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0