snart sommarlov

Kan säga att jag är sjukt redo för sommarlov, woho! ska snart möta upp linnea och ebba och sen går vi bort till kyrkan. efter avslutningen som slutar vid tolv, halv ett kanske så åker de flesta i min klass till liseberg, supermysigt!
igår var sista skoldagen och då var det klassens dag så min klass var i slottskogen och spelade minigolf. skämde också ut mig totalt, så sjukt pinsamt, typiskt mig. iallafall så spelade jag match på kvällen och den gick jätte bra, så min dag igår var super.
vi hörs säkert senare idag,
kraam

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

hhej babyyy! Din london kompis her vettuuuuuuu lägg upp en bild på din skolavslutnings klänning vill sååå gärna se den! :D <33 puuuss älskar dig!

2012-06-13 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0