do you even understand, I have to let go of your hand

kom hem igår väldigt sent igår och det blev få timmar sömn inatt = vrak imorse. ja var lite halv död alltså.
men nice var super mysigt och varmt, men blev dock inte särskilt brun, men lite bad blev det allt. köpte även lite fina ting där, som jag ska fota när min tid räcker till. ja, även foton kommer så fort som möjligt!
efter skolan skulle jag och sofia ut ioch springa, men vi var för lata och det slutade med en massa prat och några få situps, fast det var rätt gött det med.
väldigt långt det här, men nu ska jag sova så jag kan gå upp imorgon.
min bror ser även på fotboll här och det hörs lite skrik då och då. 3-2 till sverifge iallafall. gött!
puss.
denna otroligtmegagrymma låt är så himla fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0