kasst internet

 
förlåt förlåt för jag har vart så dålig på att blogga idag, vårat internet hemma är helt knäppt och funkar inte alls. 
i förmiddags var vi allafall hemma hos några och fikade, sen så köpte jag godis och glass och mötte linnea, som har varit i turket och var så brun och som jag inte hade träffat på jättejätte långe så hade saknat henne mucho mucho, och såg på handbolls semifinalen och så fick jag åka med henne på hennes moppe och såg sedan på en på film. himla mysigt var det att träffa henne!
imorgon så ska jag träna fotboll igen och det kommer bli jätte kul, har saknat det.
 
vi ses imorgon, sov sött! 

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

Sötnosar!
Kan du komma imorgon förresten? :))) pusssss saknar dig som sjutton!

2012-08-16 @ 23:29:29
URL: http://eiralinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0