the perfect match

hej på er! vi städade det mesta av dagen i skolan, och oj vad mycket lösa gamla stenciler och papper m.m jag hade i mitt skåp, men nu är det rent och fint till nästa termin iallafall. efter skolan åkte jag in till stan med ebba, sofia och linnea och vi gick runt i lite olika affärer och åt på det godaste thai stället som har blivit standard att gå till när man är i närheten, haha. hittade dessutom den perfekta klänningen till avslutningen, lång, blommig och jätte söt. det blev inte den andra klänningen alltså.
imorgon är det klassens dag, och vi ska picknika(säger man så?), spela miniolf och frisbeegolf, kan nog bli lite kul!
nu taggar jag sverige match, WOHOO!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0