Golden

Nu håller vi att måla naglarna inför ikväll, mina blir guldiga och ebbas blir svart, silvriga och lila! Hittade ett par snygga byxor idag, hade knappt några byxor eftersom jag har spräckt två jeans de senaste månaderna, haha. Jag vet iallafall vad jag ska ha på mig ikväll!
Vi ses, kram


mina senaste dagar i bilder

hej på er!
jag har haft en grym jul och fått finfina julklappar.  bilderna är tagna av en av mina julklappar, iphone 4(!!!!!) jag blev riktigt förvånad ska ni veta!
ska städa mitt rum snabbt sen ska jag möta ebba i stan och vi ska köpa det sista till nyår, sista minuten, here i come!
vi ses 2012, kram

23 december 2011

bild från weheartit


23 DECEMBER!
en dag kvar till det bästa på hela året!
idag så har jag vart hos farmor och farfar och klätt deras gran, haft grannarna över på julfika, slagit in paket och längtat litet till imorgon.
om det skule vara så att vi inte hörs imorgon, godjul!

3 dagar

3 dagar kvar till julafton, pretty awesome.
emma är här nu och senare i eftermiddag ska våra familjer till liseberg och så.
ha de!

skolavslutning

/skjorta bikbok/jeans ginatricot/
tagga skola avslutning om en timme!

Joyeux Noël-Max Boublil

kort dag i skolan och inte var det mycket lektioner heller. en film, lite städning och andra roliga saker.
nu har vi klätt granen, lyssnat på julmusik, ätit pepparkakor och annat juligt!
imorgon väntar en mattedag(!!) men sedan på kvällen slutar vi skolan och har jullov!
när jag var på stan igår hittade jag som sagt en fin sak på bikbok att ha på mig.
5 dagar,5 dagar, 5 dagar.......
au revoir,
känd fransk julsång

fjärde advent

sista skola veckan imorgon, om man kan kalla det vecka.. på tisdag slutar vi och jag har fixat en fin sak att ha på mig!
idag har jag köpt några av de sista klapparna, bara ett få kvar nu.
nu ska jag sova för jag är väldigt trött och ja,
peace folket

if you live another day in this happy little house

idag började inomhus träningarna och senare ikväll är det cup!
är super sugen på att baka, massor. men det hinner jag inte för jag måste slå in lite julklappr och fixa lite i mitt rum (läs:vika kläder)
en vecka kvar till julafton och inte en ynka snöflinga har synts till. några dagar har snön på sig iallafall.
ha det!

Julstubbe

håller på att baka en fransk jul tårta, Bûche De Noël. En slags rull tårta och jag tror den blir rikigt god!
Ingen läxa, inget prov, ingen redovsning, inte något. Så.skönt. Slutar skolan gör vi på tisdag också. Nu fattas bara snön.
Peace

just playing the guitar

har haft ett par tjejer här och övat på gitarr. otroligt svårt.
har gitarr upspelning imorgon och lycka till klara.
nu ska jag se på greys och sen blir det mer gitarr, ha D!
lucia idag,jullov om en vecka och julklapps inköp imorgon, det börjar närma sig!

HELLO

hej jag är klaras balla kompis Sofia! Nu sitter vi på slöjden och segar, men slutar snart och då ska vi gå och skriva ENGELSKA REFERAT! ooooh nooooo. men men jag bloggar här för att klara inte gör det. men men hejdå folket!

snow

inte mycket men lite, nu ser det mer ut som slask men det kom ändå, juligt.
pluggade lite med ebba idag och ska plugga lite mer nu. har franska prov på fredag och jag gillart det inte.
sen måste jag läsa min engelska bok som inte är bra och sådär.
peace

Cause I just want you here tonight, holding on to me so tight

regnar som en dusch ute, härlig julkänsla på det..
idag kommer våra kompisar hit och vi ska göra allt julgodis, pepparkakor, praliner osv, skulle passat perfekt med lite snö men icke.
innan de kommer så ska jag städa mitt rum lite, faktiskt inte så stökigt som det brukar, hehe.
detta längtar jag till, weheartit

And now i've had enough of love.

idag var det dags för ICA igen, fyra timmar packande, otroligt jobbigttråkigtförstörtfredagen, men exakt 167 kr rikare, göttans.
nu ska jag lägga bror min(jag var tvungen att se klart idol hehe) för vi har morfar här,sen VD.
kram

RSS 2.0