lose myself in time just thinking of your face

hejsihej
inte så stressad för en gångs skull. behöver inte läsa ut min engelska bok förräns nästa vecka, inte så mycket i franska läxa, och mina två redovisningar är över. göttans.
längtar litet till denna helg också, både fredag, lördag, söndag. bara massa roliga saker!
nu ska jag nog läsa min lilla bok, eller något,
kram

windy

det blåser och regnar som sjutton utanför mig, verkligen jättejätte mycket!
men lite mysigt är det allt att sitta här inne och ha lite tända ljus och lyssna på jul musik.
något minde bra är att jag måste läsa min fantastiskt dåliga engelska bok, hundra sidor idag, lycka till.
även den bästaste påsen är här bredvid mig, ja en påse. hehe.


första advent

första advent!
inte någon direkt julkänsla med storm utanför, men första advent ändå!
idag så blir det städning, antagligen sätta upp alla fina jul dekorationer, läsa min otroligt dåliga engelska bok, längta lite till nästa helg och plugga (fast bara lite!!)
adele-one and one
ååååhh, vad hon är bra!

chocolate calender

måndag, usch. hade skol ångest igår när jag skulle sova, för mycket i skolan just nu.
två prov på samma dag, musik och matte. åh nämen de ämnen som jag är proffs på!
so redovisning imorgon, engelska till på torsdag.............
pluggade iallafall med linnea idag, men åh vad det är svårt!
något kul istället, VD har dragit igång igen, grymt!
och mamma har köpt en choklad kalander, 6 dagar kvar till första advent och 10 dagar kvar till första dec, wiee!
nu ska jag byta om till träningen,
kram

breaking dawn

åh vad den var bra, så himla fin och bäst!
tänk att nästa del inte kommer ut förrens nästa år, en hel evighet..
är iallfall helt såld på första delen.

kväll med tjejorna

har haft en grym kväll med massa tjejor här, både idol, vampirer diaries och massa prat, så himla bra!
imorgon, så blir det Breaking dawn med ebba, har längtat som sjutton!
och det blir närmare och närmare julen varje dag nu så himlahimlahimla mysigt, älskar julen.
hade även engelska prov idag, som var sjukt svårt och nästa vecka är det två prov på samma dag, usch.
kram!
JB♥

awesome

grymma grejs,
  • det är fredag imorgon
  • jag ska gå på breaking dawn i helgen(!!!!!!)
  • det är tio dagar kvar till 1:a advent
  • justin biebers nya skiva är grym
  • VAMPIRE DIARIES BÖRJAR IMORGON

right now

detta ska jag nu ägna kvällen åt(-apelsinerna för de är redan slut) och titta på DH.
ha det!

godnatt people

nu ska jag lägga mig. en plugg dag, och träningarna är inställda denna veckan. tråkigt men passar ändå rätt bra för mycket plugg står på menyn denna vecka.
passade på att byta header, lite roligare än mina andra.
godnatt på er!

wintershoes

dessa hittades på dinsko igår och är mycketmycket bekväma och varma. nöjd.

farsdag

idag så har jag bakat en tårta, det är ju faktiskt fars dag!
sen så var laget och tränade på samma gym som för några veckor sen, ojojojojojooj vad det var jobbigt.
och så har det köpts in ett par finfina vinterskor, börjar bli kallt att gå med tygskor nu.
det är även två veckor kvar till första edvent idag, mysigt!
rörigt inlägg, men nu kom f&f precis hem till oss,
kram

lördag = godis

lördag idag och träningen var inställd så ebba drog med mig ut på en springtur,och nu så har det kommit lite släkt hit. ikväll så ska jag se på film med antingen många vänner eller några få. mysigt ialllafall!
nu smka jag gå ner och vara lite trevlig,
hejrå!


everything isn't beautiful. but that's the way it should be.


monki/weekday/h&m/lindex

kan inte detta ,poff, landa i min garderob?
såfintsåfint.

just det svenska, nu.

någon dag i november 2011

ojojojojojojojojoj vad jag är dålig på detta.
inte så himla mycket at plugga in denna vecka, förutom ett svenska prov som är superlätt. nej. snarare supermegajagfattaringetingjättesvårt. typ så.
veckorna går så fort, torsdag imorgon jö. ioförsig rätt grymme bra.
nu är det väl så att jag måste kolla igenom svenskan en gång till, snart iallafall.
kram
nämen åh sicken fin.

stämmer rätt bra in på mig


congratz

hejpåer!
nu är jag hemma hos emma, ska vara med och fira henne för hon fyllerr år idag. grattisgrattisgrattisgrattis♥
imorgon åker vi ut till landet, mysigt!
idol idag, åh så träfligt!
weheartit

wiho

nu sticker jag och hyr film med sofia!  hon kom hem från spanien idag och är säkert bruuuuun. villocksåvarabrun.

blackjeans

dessa snyggingar hittade jag på gina igår, för ynka 299. mycket bra.

torsdag

hejhejhej,
idag så har det imte hänt så mycket.
bakat(älskar), läst bloggar, osv.
igår så åkte jag in till stan med linnea och hittade ett par svarta jeans. sedan så gick jag på TINTIN med familjen. grymt faktiskt(fan av animerat)!
ska visa er byxorna sedan,
kram
med en liten klick vitchoklad på!

/fall/

kikade runt lite och hittade lite blandat.
mina favoriter är de längst upp i vänstra hörnet.(ja det är därför det är den största bilden, hehe)
skulle vilja kika runt lite på likanade skor!

look at the stars, look how they shine for you

halloween igår. jag, bianca och linnea såg på paranormal activity och åt massa gott, riktigt läskig. var tänkt att vi skulle se tvåan idag, men det blev inte så.
hemma hos mig så kom det hem kompisar, riktigt rolig!
kram
bild från nice

magic is something you make

we heart it

RSS 2.0