hey girl, you're så beautiful!

tröja/ gina tricot. leggings/ weekday.
nu sticker jag till skolan, ses!

arg.

hej har nu tagit en paus i allt pluggande och när jag kommer in på datan så ser jag att nästan ALLA bilder är borta och är SÅ. ARG.  smäller av! så nu har jag typ inga bilder och det suger och jag är , ja arg.
Jaja, bättre tankar!
ikväll ska jag inte göra så mycket, plugga lite mer, städa mitt rum och lite sådant.
nu ska jag kolla på lite bloggar och sen plugga lite till
vi ses,
puss!

bildbrist

godmorgon!
om jag var blöt när jag kom hem från träningen igår? nej, absolut inte. fast jo jag var så himlahimla blöt, det var inte klokt!? det var så himla skönt att ta en varm dusch sen.
jag ska strax iväg till skolan och ja , sen vara i skolan, haha. nej men ska se om jag bloggar lite under dagen från skolan, det ska nog gå!
annars så ses i i eftermmiddag/kväll!
puss

ELF

mycket tävlingar på bloggen just nu!
jag är med och tävlar om ett sminkkit från e.l.f på vadfanskajagheta.se!
kika in där ni med!

rain

jag tror det blir översvämning, HERREGUD VAD DET REGNAR!!!!
nu lugnande det ner sig, haha. 
det har regnat så sjuukt mycker denna dag, är det bara i göteborg som det regnar så här mycket?
och detta väder ska jag träna i? herregud.

bildlöst inlägg

hej bloggen!
just nu sitter jag hemma hos ebba med linnea och vi ska plugga. har rätt mycket saker denna veckan och fe blir väl bara mer, suck.
jaja gladare tankar! '
senare sk jag ju på träningen och sen så är väl dagen slut. sov inte många timmar igen så sak försöka lägga mig i tid idag!
pusss


ny dag

hej hej
nu sitter jag i skolan och vi har so.
jag försov mig lite idag och skulle duscha men jag hann, otroligt för mig, haha.
efter skolan så vet jag inet rikigt vad jag ska göra men i kväll ska jag på träning!
vi ses senare,
puss!
helt random bild men bara för att detta är så himlans gott!

efter en minut

ett snabt inlägg en minut efter det andra, men bara för att ge koftan lite rättvisa!
nu ser ni hur den sitter på, så himla perfekt!

h&m

jag är så himla kär i jeansen, ååh. två olika outfits som man kan matcha med dessa (underbara) byxor.
koftan ser lite konstig ut på den bilden och har lite fel färg, den är beige igentligen.
tycker allt detta är super fint!
allt är från hm!

feathers

tänkte visa upp ett super fint halsband som jag fick med i Frida i somras!
älskar fjädrar tycker det är så himlahimlahimla fint!

home sweet home

hej!
nu är jag hemma igen och har haft det super kul!
jag kom hem för två timmar sedan ungefär, och sen dess har jag godkänt lite kommentarer och kollat bloglovin!
imorgon är det skola igen och ja, tidiga morgnar.
statistiken har inte vart så bra under helgen men det har inte blivit så himla mycket inlägg heller.
min fina emma gästbloggade så det blev två inlägg iallafall!
vi ses senare, puss!
weheartit

gästblogg

Hej! Jag heter Emma och är Klaras kompis :)
Och som ni kanske vet är hon påväg till Blekinge nu och hon kan inte blogga så hon bad mig gästblogga! :) Ja, jag kan ju börja med att säga att jag träffade Andreas Wijk igår, och han höll om mig två ggr, haha, I'M IN LOVE! Han var ju i nordstan igår för att dom spelade in modelljakten. Så grymt kul var det. I alla fall, idag så har jag inte gjort så jätte mycket bara slappat efter en lång första skolvecka och bloggat runt.
Kolla gärna in min blogg och lägg till mig på bloglovin, puuss'
http://eendastemma.myshowroom.se/
Bjuder på denna bilden med mig & Andreas, haha :)
(hade bara min mobil med mig så bilden blev lite suddig, sorry ..
och det ljuset på kanterna är bara något jag lagt till)

-tidsinställt-


bilder från weheartit.

skola


godmorgon!
usch vad tidigt det är, men är det skola så är det..
jag ska snart äta frukost och sen ska jag se om jag hinner göra nåt tidsinställt inlägg!
annars ses vi på söndag,
puss!
datan hittar inte de nya bilderna så jag får ta ett par gamla!

bioo

hej bloggen!
idag har det vart skola, ja såklart, och vi har fått reda på en massa prov som vi ska ha denna terminen, så himla härligt! fast nee..
idag efter skolan, vi slutade vid tjugo i fyra, så gick jag hem, åt lite, och sen åkte jag iväg med ebba, sofia och bianca och mötte upp linnea, och så såg vi på jag saknar dig. haha ja igen! super mysigt!
nu har jag pluggat lite engelska glosor och lite SO, och nu ska jag sova.
imorgon åker jag till blekinge över helgen och kommer nog inte ha något internet, men ska nog försöka göra något tidsinställt så kolla in bloggen iallafall!
just det måste packa inför imorgon, herregud vad sent det blir jaja, nu måste jag sluta vi ses.
puss!
haha fråga mig inte om filmen!

hello there

hej bloggen!
det har vart kass uppdatering men så får det vara.
idag var en första riktiga skoldagen när vi följde schemat osv. och snart eller om en timma ungefär så sak jag iväg på träning!
gammal bild.

Linnea

Hej uppdateringen har inte vart på topp idag men jag har inte haft så mycket att säga så då skriver jag det nu istället! Idag var det andra skoldagen och vi fick våra scheman och lite sådant. Är inte jätte nöjd med våra tider men det kan man ju inte ändra på! Just nu är jag hos Linnea och vi har spelat monopol(ja hon vann...) och så gjorde vi en choklad milkshake, gottigotti!i men imorgon när vi följer schemat igen och skolan är som vanligt, då ska vi bli nyttiga, haha. Vi ses senare, puss

tävling

hej jag är med i en tävling på vadfanskajagheta.se om att vinna ett par valfria uggs!
kolla in det!

klara, sofia, linnea

här kommer bilderna på de fina pannkakorna, eller de flesta blev fina haha.

right next to you

just nu håller på att göra pannkakor och lyssnar på justin bieber med högsta volym!
bloggar mera sedan,
pusss
next to you-justin bieber


Häy

ev en kort skoldag, 20 min. rätt gött!
nu är det två goa tjejer hemma hos mig och vi får se vad vi hittar på.
vi ses senare!

fina tjejer!

forgot

glömde ju visa er vilka smycken jag har på mig!
armbandet har jag fått av sofia och ringen är ifrån jc.

first day at school

godmorgon!
det tog väl ett tag innan jag somnade igår, för det första blev jag ju inte trött förrän ganska sent eftersom jag hade sovit länge på söndagen, och när jag väl blev trött så började jag ju tänka på skolan, men jag somnade tillslut iallafall.
jag har gjort mig iordning nu, okej inte helt men nästan och kvart i tio så ska jag gå till ebba och vid tio så börjar vardagen igen!
men jag tänkte visa er vad jag har på mig idag:
jag provade med lite olika effekter på bilderna, det blev väl rätt bra?

tröja/monki. byxor/chinos/jc(alltså de är från jc). skärp/ginatricot
tror jag tar min nya väska från monki med mig idag. vi kommer ju inte behöva så mycket!


skola imorgon

hej på er igen!
mitt ansikte är supersupersuper lent, härligt! jag känner mig väldigt fräsch och mitt hår luktar inte rök(igår kväll satt vi vid en grill hela kvällen)! jag ska lägga mig typ nu, och imorgon väntar skolan, det ska bli så himla kul och jag är super taggad till det! ja fast nej, igentligen är jag rätt nervös och vill igentligen kunna sova länge och vara uppe länge men nu är det slut med det. välkommen tillbaka till verkligheten klara!
jag hade ju berättat för er att jag skulle träffa sofia idag, men hon kunde inte, så det blev en slapp dag istället. tänk att jag inte har träffat den fina tjejen på typ 8 veckor!? sjukt.
nu ska jag läsa lite och sen så ska jag försöka sova.
vi ses imorgon, godnatt!

tävlar om en zipperall!

jag tävlar om en zipperall på smnmode!

take care of myself

hej på er!
nu tänkte jag duscha, och göra mig lite fräsch. göra en hårinpackning, och ansiktsmask och lite sådant!
hårinpackning och ansiktsmask från OLIV.

de samvetslösa

har tagit en paus i en prinsessas dagbok, tycker de är så himla bra, sitter nästan och skrattar för mig själv ibland, haha.
utan nu så läser jag en nån vuxendeckare. och den är super spännande, så nu nu ska jag ta och sluta sitta här vid datorn och läsa lite istället!

a sky full of lighters

hej nu är jag tillbaka och har haft ett super mysigt dygn!
ätit lite onyttigt de sista dagarna på sommarlovet, tagit ett kvällsdopp och sovit länge den sista sovmorgonen!
idag ska jag ta det lugnt, läsa lite, slappa, ladda upp för skolan imorgon helt enkelt.
jag såg att någon hade kommenterat att jag hade fina kläder på det inlägget med bilder från weheartit, det är tyvärr, inte jag på de bilderna, men man hade kunnat önska det!
jag kommer blogga mer idag så vi ses senare,
puss!

-tidsinställt-

it
we♥it

-tidsinställt-

tröja- ginatricot. byxor- jc. ring- jc

dålig uppdatering

inte så bra uppdatering idag, jag vet!
jag var på träningen innan och nu ska jag hoppa in i duschen, inte hoppa in då, haha...
senare idag ska vi åka till några som vi känner, de har ett litet sommar ställe som vi ska stanna till imorgon. jag ska se om jag kan fixa ett tidsinställt inlägg för er!
imorgon ska jag träffa sofia, åh jag har inte träffat dig på en evighet, så det ska bli jätte roligt!
och sen är det bara att tagga skolan, jippi.
hejsvejs!

are you frightened, cause I'm frightened

hej, nu är jag tillbaka från bion, som var super mega bra! jag grät faktiskt inte, men vissa (min mamma) grät tillräckligt så det räckte till mig med... haha. efter bion så gick vi och fikade, drack te och pratade om filmen. så det har vart en jätte bra dag!
imorgon så ska jag träna och sedan så ska jag iväg till en stuga som några som vi känner har!
men vi ses imorgon,
pusss
-turn the tide-

-tidsinställt-outfit

provar tidsinställt för första gången!
svartvit efterrsom jag inte är nöjd med vad jag bär på mig idag, haha. leggings-weekday. t-shirt-jc. kofta-random affär, i bohuslän.

har'e!

jag saknar dig

nu är jag hos Emma och vi bloggar och lite sådant där roligt! vi ska nog gå över till min mormor, som bor granne med emma, opch hälsa på henne om en stund.
bion börjar kl 7, så innan det ska vi väl bara vara är och slappa och sedan köper vi lite godis och ser på jag saknar dig. mysig dag!
pusss
p.s. emma har skaffat en blogg så den tycker jag ni ska gå in och kolla på!
ni hittar den här!  d.s.

ny tävling

hej ska bara skriva om ännu en tävling osm jag är med i, haha.
du kan vinna valfritt märkesplagg! gå in på vadfanskajagheta.se och va med i tävlingen!
see ya!

godmorgon

godmorgon!
min kompis ringde just och berättade att jag blivit dagens blogg på vadfanskanjagheta.se, då blir man glader!
idag ska träffa emma och ikväll ska vi gå på bio med vår mammor. vi ska se jag saknar dig. tror den är SÅÅÅHÄR bra!
kul att det ösregnar,
hejdå!

plopp

hej, nu är jag hemma igen efter en hgeldag på liseberg, och gud vad blöt jag är, eller har varit iallafall! vi åkte mycket sådant som man blir blöt av, haha. men................
JAG VANN ÄVEN PLOPP, wiieee!!
nu ska jag snart sova gott, men vi ses imorgon
godnatt!
yeah!

tävling

ny tävling jag är med i:
tävlar om ett smycke på denna tjejens blogg!

frukost är det viktigaste målet på dan

hej nu har jag ätit (sen) frukost och om en halvtimma ungefär så ska jag åka in till liseberg.
jag måste bara ge er ett tips till något super gott som jag åt till frukost idag,
vanilj yougurt
kanel
äpple
ja alltså vaniljyougurt med äpplebitar och kanel, mums!
vi ses ikväll, eller imorgon
pussss

bloggtips

tycker ni ska gå in på denna tjejens blogg!

knitted cardigan

har länge velat ha en mysig och snygg sticakd kofta, och h&m har den! vill.ha.tack.

we won

hej, nu är jag tillbaka från matchen och vi vann med 1-0, yeah! jag ska duscha snart, och sen så ska jag väl försöka lägga mig i någon bra tid, haha. imorgon blir det en hel dag på liseberg, med min bror och våra två kompisar, super kul!
puss
en till bild ifrån idag, haha.

tävling

jag tävlar om ett smycke på denna tjejens blogg!

matchhh

nu ska jag iväg och spela match, vi ses senare!
wish me luck!

hello girls

bara för att vi är så himla fina!

i just came to say hello

godmorgon!
det blev ingen bio igår, utan vi hyrde en film istället, love & other drugs. den var väldigt bra! linnea joinade oss också och sedan blev det så att de sov över hos mig. mysigt! nu har vi vaknat, och har bloggat lite och så där, så snart ska vi väl äta frullebulle, haha.
puss o hej!
gammal bild, i knooow...

harry potterrr

ja nu är jag tillbaka, trött i benen och lite sådär svettigt fräsch. jag och linnea cyklade ungefär 1,5 mil, strax under, så vi är riktigt nöjda! jag ska strax duscha, sen ska jag äta(intressant, jag vet..), sedan så kanske jag ska gå på bio med Ebba, sista delen i harry potter!
p.s.s.s.s.s.s. min fina kompis ebba har har skaffat sig en blogg, kika in på den! d.sss

when you smile, I smile

om en kvart ska jag träna, mellan 1 mil och 1.5 mil ska vi cykla. härligt!
av pannkakorna som vi gjorde så blev typ 3/8 st fina, hm, mästerkockar där! jag tänkte fota dem, men det kom jag på när det var en kvar, haha.
nej nu ska jag göra mig iordning o.s.v...

pancakes

hej hej, nu har linnea klippt sig och jag har precis städat klart mitt rum, yes! jag och linnea ska göra pannkakor till lunch och vilken minut som helst så kommer bianca hit också!
lite senare idag så ska jag och linnea, ebba också?, och kanske bianca?, cykla en mil ungefär. härligt!
nu ska jag fortsätta med pannkakorna, puss!

I'm forever keeping my angel close

godmorgon!
vid tolv så ska jag följa med linnea när hon ska klippa sig, efter det måste jag städa mitt rum(suck) och sen så ska jag nog träffa bianca och de som vill joina oss!
bild i repriiis

so crazy is this thing we called love

nu är jag fräsch igen och jag luktar supergott:
gottiiii

it's just another day in paradise

jag är med och tävlar om dagens blogg på denna tjejens blogg!
kram!
just det, duscha. inte sitta mer vid datorn.

I close my eyes and I can see a better day

hej nu är jag hemma från träningen(så skönt att träna igen!)och ska hoppa in i duschen!
dem andra i min familj ser på någon film, jiddra inte med zohan, någon som har sett den?
nu ska jag duscha, hejsvejs!
gillar denna bilden!

p.s.p.s.p.s ska jag börja med dagens/veckans blogg? d.sssss.

träning på g

hej nu är jag tillbaka från lisseberg och har ätit, så nu ska jag iväg och, träna! äntligen typ..
har inte tränat på typ 2 veckor för att jag har varit sjuk o.s.v, inte okej.
bloggar mera ikväll, troligtvis!

ny header


ja nu har jag en ny header!
och nu sticker jag in till liseberg med linnea ses senare,
puss!

i min nya fina tröja

här kommer min nya-fina-mysiga-hösttröja från gina tricot!
149 kronor, tror jag att denna kostade, en lite poncho liknande sak, och super mysig!

liseberg x2

godmorgon!
idag ska jag in till liseberg med linnea, det är rätt dåligt väder så det är perfekt, antagligen inga köer!
ja har även gjort en ny header, linnea skulle hjälpa mig med den, så den kanske kommer upp  senare idag.
nu ska jag äta lte frukost och göra mig iordning,
puss
lisebergs väder? oh, ja!

natti

jag tror inte att jag ska se en till film med leonardo di caprio, för han dör i varenda en, och jag har sett 4, 5? bara sorligt. nä nu ska jag sova, måste ju komma in i bättre sov tider, börjar ju skolan om en, vecka?!
sov gott!
p.s ingen bild, tråkigt inlägg, jag vet. bättre imorgon! d.s

it's raining men

hej nu är vi tillbaka från bion, den var väldigt bra, några tårar grät jag också. se den!
när vi skulle åka hem så vräkte regnet ner, och vi fick springa mellan taken, men vi blev helt dyngsura iallafall, tåkigt när det regnar.
nu går det någon film på tv som jag ska se, leonarde di caprio är med, wiiee.
weheartit

biobiobio

om en timma ungefär iväg på bio med ebba och linnea. vi ska se kronjuvelerna, tror den är riktigt bra!
det var rätt längesen jag var på bio.. tror jag, haha. nu ska jag äta lite innan jag går,
puss o hej!

hej

hej jag heter linnea och jag är klaras grymma kompis :D
linneafredriksson.webblogg.se

newwww

ja, här är allt utan tröjan som jag får lägga upp någon annan gång. jag vet att bilderna suger men jag har inte den bästa kameran, jaja.

åh, denna luktar himmelskt..
kass bild, men super fin!
så fin, älskar den!
p.s jag hittade självutlösaren! d.s

ballerina

hej, igår på liseberg var det först super mycket folk, men sedan efter sju, så blev det lagom med kö! vi vann faktiskt en stjärn vinst på ballerina hjulet, så idag fikade vi med ballerina och mjölkchoklad(våra kompisar vann stjärnvinst), mumsigt!
vid tre så ska jagtill ebba och umgås med henne, men innan det så ska jag fota vad jag köpte på stan så det kommer upp strax!

tonight gonna be a good night

hej nu är jag hemma igen, och det var en väldigt kul kväll, det visade sig att jag hade träffat alla åtminstonde en gång och kände igen dem! imorgon så ska vi(min familj), gå på liseberg tillsammans med några kompisar, och sen så ska dem sova hos oss, ska bli super kul!
men jag kan visa vad jag hade på mig ikväll istället,
klänning jc. kofta, gammal. ring, lindex.

sleep over

hej, jag sov över hos emma igår så då blev det inget mer bloggande, ja som ni såg, hihi.
igår så köpte en väska (ja den super fina på monki), en plånbok(också från monki), bodybutter, och en super mysig tröja från gina tricot jag ska fota allt när jag har tid, och sen ska ni få se det!
ikväll så ska vi på någon fest eller vad man ska kalla det, vi ska träffa en massa familjer, fast jag känner inte alla, haha. men emmas familj ska vara med, iallafall! får se om jag bloggar mer idag,
pusss!

stan

hej hej,
om en stund så ska sticka in till stan och möta upp emma, och vi ska kolla på lite olika saker bl.a den super fina väskan på monki. ska bli mysigt!
lägger upp vad jag bär på mig idag senare när jag kommer hem,
puss!
även denna är super fin, älskar monki!

monki love

åh tycker denna väska är super fin, 300 kr på monki!

tack för maten

yes, yes, yes, no, yes, thank you...
hm, det går ju super bra det här! usch jag hatar verkligen att prata engelska, jag förstår ju nästan allt som de säger och jag kan ju prata, men när jag väl verkligen måste prata, och med sådana som är från typ england eller nåt liknande så blir ju allt bara jätte konstigt typ. vi har iallafall ätit nu, och ska väl äta efterrätt om en stund, sedan efter det så får vi se vad jag hittar på, kan bli så att jag träffar några kompisar, det skulle vara super roligt!
nu ska jag kolla lite bloggar m.m.
puss

hello, my name is Klara

slänger in ett snabbt in en outfit, hade en annan tröja tidigare idag men bytte alldeles nyss, hihi.
väldigt snart kommer våra släktingar och jag är super nervös, för engelskan kommer inte att funka över huvud taget och jag kommer låta som, ja dålig iallafall! berättar sedan hur det gick..
här är outfiten iallafall,
pusss
jeans, crocker tröja, h&m kofta, en affär nära Grebbestad(säger er antagligen ingenting) bälte, gina tricot
ljuset gör att jeansen ser svarta ut, är igentligen mörkblåa!
jag vet att bilderna inte är de bästa, hm, måste se om det finns självutlösare på min kamera.

bombay dreams

idag på biblioteket så lånade vi inga böcker utan vi lånade bara en massa filmer, bl.a en super rolig svensk film som vi såg idag, bombay dreams. och nu så håller jag på att kolla på en "mini" serie på 5 avsnitt, varje avsnitt är ungefär en timma. det är någon kriminal liknade sak, den är rätt bra, är på tredje avsnittet.
imorgon så ska jag träffa lite olika kompisar(äntligen!) och senare på kvällen kommer det två släktingar från australien och då kommer man vara tvungen att prata engelska, wish me luck! (eira: hi. hi, hej hej.) senare på kvällen blir det kanske att hyra film!
förresten så är mitt rum lite halv stökigt kanske ska och städa lite ... det kommer ju faktiskt kompisar hit, hm.
snälla se denna!

bibblan

hej hej, nu ska jag sticka till biblioteket med mamma, och ebba gissa vilka böcker som jag ska låna, säger bara prinsessa.. du hade rätt jag hade fel.. haha
eftersom man är sjuk så blir det mjukisbyxor och det orkar jag inte visa upp, för alla vet ju hur  dem ser ut.
jag har inte vart ute och sprungit/tränat sedan cupen jag var på förra veckan, vill någon gå ut och springa med mig när jag är frisk?
mini muffins

good morning sunshine

jag vaknade för nästan en timma sedan sedan, och idag så mår jag mycket bättre, jag är på bättringsvägen, wihoo! min bror ska träffa kompisar, och jag är avundsjuk på honom, jag. vill. inte. vara. sjuk. mer.
jag ska inte göra något speccielt idag, bara vila lite så att jag blir frisk någon gång! kanske lite mer utrensning av garderoben och lite städning.
nyvaken tjej!

bloglovin

ja nu finns jag på bloglovin, ni får gärna följa mig där! 
bilden är en länk!

ja vad ska man skriva

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2795772/klarass?claim=pj8ff4huxnu">Följ min blogg med Bloglovin</a>

strawberries

Det är inte så kul att vara sjuk på sommar lovet, fast ioförsig så är det super tråkigt väder så man vill ändå inte bada.
Jag åt ben 'n jerrys för en stund sedan, glass ska ju vara bra för halsont, så för det kan jag ha ont i halsen oftare, men jag är snart frisk. Vill ju träffa mina vänner nu när jag äntligen är hemma i igen!
Jag borde inte sitta vid datorn utan städa mitt rum och rensa min garderob nu när halva garderoben är i en stor fet resväska.
Ja nu ska jag ta tag i mitt rum, vi ses  senare.
pussss
åh,jag älskar jordgubbar!

sunrise


RSS 2.0