It'a tuesday, tuesday

Igår så var vi iväg med skolan och åkte skidor hela dagen! Det var lite läskigt också för en kille slog sig rejält...
Snart ska jag hem till ebba och plugga, har sjukt mycket denna veckan.


lördag

åh vad det är fint väder ute och en massa plusgrader på det också!
nu har jag jag lite bråttom(som vanligt) och måste duscha och sen ska jag träffa sofia och åka in till stan.
mysigt!
lyx efter träning, smoothie!

victoria secret

är med HÄR och tävlar om en valfri victoria secret bikini! hur grymt?!

klipper och klistrar

Sätter ihop min saga som ska vara inlämnad till imorgon. Ja ni ser ju hur långt jag har kommit... Stressad.


Fettisdagen, check


salut l'Italie


första bilden är choklabitar nästan lika stora som en kvadrat dm. på en av flygplatserna hade de nämligen ett choklad cafée där de sålde denna choklad. gissa om jag ville köpa allt de hade...?

hemma

hejpå er!
kom hem sent igår kväll från italien och sånt. veckan har vart grymmebra!

harry,louis,zayn,liam,niall


en riktning

ler lite glatt med mitt lite skeva öga, dricker nypressad apelsin juice och lyssnar på 1D. Rätt gött.
ska skriva en mindre en text på franska som vi har till imorgon, men franska kan vara kul så det blir nog bra.
vi ses kanske senare,
swag.

8 februari

nu är proven avklarade och jag kan längta till lovet! Kommer vara borta hela lovet och åka skidor så ingen uppdatering tyvärr. Kanske något tidsintällt!
Mamma fyller år idag också, så vi firar henne!
HaDetBra!

min nya kärlek




a cup of tea

Sitter och pluggar nu, har två prov nästa vecka, woho...!
Beställdeiallafall ett skal i måndags och idag kom det, nu ska jag sätta på musik,

Au revoir


Wednesday

Sovmorgon!


RSS 2.0