En dag i Phuket

Iförmiddags så åkte jag in till stan och köpte nya fotbollsskor och sen så gick jag på träning. Sedan ringde Linnea mig och frågade om jag ville gå på bio så kom hem för en timme sen efter att ha sett EN DAG I PHUKET, sjukt rolig film faktiskt! Innan det så var vi inne i stan, träffade sofia en stund och fikade sedan på starbucks, grym lördag!


if I was boyfriend I'd never let you go

blev fast vid denna fina väska från h&m, 149 svenska kronor!

1D facts

så snygga så man dör och svimmar och hyperventilar 1000 gånger om, hehe...


Tropical fruit

Hela eftermiddagen i skolan så har alla åttor haft dansdag. Foxtrot, bug och vals. Var inte sådär supermega kul, men vi hade inga lektioner åtminstone!
Nu blir det svenska, matte och engelska och sedan träning.
Ikväll är det ju Milan-Barca också, såklart jag ska se den, tagg!

Just nu iallafall: Te, läkerol, plugg och så mig själv förstås, ha det friends!


SÅ HÄR VILL JAG SE UT I SOMMAR

smycken/jc shorts,topp/ginatricot blus/monki
kolla shortsen!? aah, vad snygga!  så här vill jag gå klädd i sommar iallafall!

någon dag i mars

hej på er,
har mycket denna vecka, bl.a. två prov. alltså mycket att plugga.
vädret har varit perfekt de senaste dagarna och jag längtar så jag smäller av till sommarlovet, shorts, havet och solen!
gina tricot har fått in så himla fina shorts så jag vill köpa allihopa, sugen på sommarkläder alltså.

sälen

sista bilden är jag forever alone och min jacka veckar sig på ett fint sätt, haha

vi hade det iallafall himlans bra borta i sälen, skidåkning och fint väder = bästa kombinationen!

saturday

The hunger games var så himla bra så det inte var klokt!! jag grät flera gånger och åh vad den var bra!
jag kom hem sent igår kväll och var tvungen att gå upp tidigt idag för jag skulle iväg och spela match, och vi vann!
när jag kom hem sedan så städade jag lite och så kom emma hit och vi bakade cupcakes och så. snart så ska jag och mamma åka till ica och handla lite frukt och annat gott för ikväll! älska helg.



så sjukt taggad!

nu blir det revenge på 3:an!

tell me you lie

har inte bloggat på en vecka, så nu kör vi igång igen!
förra helgen var jag ju sälen och det var super bra, åkte skidor, åt godis, spelade roliga familje spel och hade allmänt kul!
ska lägga upp bilder, när min dator hittar dem hehe
gammal bild, från ulricehamn!

c'est typique

mår inget bra alls, feber, förkyld och världens hosta. blir aldrig sjuk, senaste gången var i sommras, men nu när jag ska åka till Sälen på torsdag då passar det fint fint. typiskt mig.
har mycket läxförhör, ett prov och en redovisning dessa två sista dagar också, dålig tajming alltså.
hoppas ni mår bättre än vad jag gör, puss

22.11

har haft en himla bra helg, träffat kusiner, kollat mello finalen, sovit över hos emma och spelat match och vunnit, med 9-0(!!) himla bra alltså.
nu är jag otroligt trött och taggar inför denna jobbiga vecka med prov och massa läxor, men även inför sälen på torsdag, woho!

sov sött!

KONY 2012

Snälla, titta på denna video om ni inte redan har gjort det!
visste inte vem Kony var innan jag såg denna video och det han gör är så otroligt hemskt, så för den vidare!!!

 


the hunger games

nu är 8 st biljetter till THE HUNGER GAMES bokade! hur bra?! den 23 mars ska jag dit med 7 andra goa tjejer, har längtat sen det kom ut att det skulle bli en film, ååh!

sweet dreams

åh så himla skönt att franska provet är över! har kollat igen två av typ 4 avsnitt som jag har missat på top model och nu ska jag sova,
puss.

soir

har pluggat franska i en halv evighet. fick hoppa över träningen för franskan, inte kul. men nu tror jag att jag är färdig, vi får väl se hur det går imorgon, ha en bra kväll finisar!


mellis

Yoghurt, ostmackor, juice och vindruvor!

nu blir det franska resten av eftermiddagen.
Puss


Tvåtusentolv

Det här kortet klickar perfekt med mig, fick det av mamma någon gång och ja, såhär ser mitt rum ut just nu. Typ. Dags att städa!!

 


ny header



fixade en ny vårig header eftersom min förra var otroligt vintrig och snöig och nu är det runt 10 + grader ute varje dag, vår!!!

yesterdäj

hade en super kul kväll igår med alla mina fina kompisar och det blev mycket skratt!
shortsen jag hade på mig var från h&m som jag köpte på en rea för några veckor sedan. 

fredag


spring

Sånt här perfa väder var det idag!
Vååååår
Ikväll ska jag hem till Ebba och ha en tjejmiddag med andra fina tjejer, 15 år är hon ju nu!


instagram

klaraamatilda heter jag på instagram,
följ mig gärna!


mellanmål är typ det bästa som finns

Har ätit otroligt mycket mellanmål idag, haha ska inte nämna vad... Gott var det iallfall och nu när hela eftermiddagen och antagligen kvällen kommer tillbringas med franska glosor och grammatik, var det nog rätt bra!
Hajdååå


GRATTIS JUSTIN!!!

pics from google


RSS 2.0