Lite kort

Lite kort om mina senaste dagar! Linnea kom upp hit och stannade i två dagar, himla mysigt! Plockat jordgubbar, badat(badar faktiskt varje dag här uppe, oavsett väder! Ingen badkruka här inte!), bakat, spelat kort, sett på film, badat ännu mer, tränat osv osv. Åkt ner till Göteborg över en natt för att fira Ebbas konfirmation med sofia, passade på att kika lite på stan, och OJ vad mycket fint det finns! Gjorde en liten Must have lista och det blev rätt mycket saker, haha. Har det himla bra här ute iallafall och stannar här i lite mer än en vecka till, sen så åker vi och hälsar på lite kompisar längre upp på kusten. Uppdateringen blir iallafall lite då och då, blir bättre när jag kommer hem, vilket jag inte vet när jag gör haha. Men hoppas ni har ett grymt sommarlov, för det har jag! Kram Just det, bilderna från Bulgarien. Fortsätter att glömma av det och att säga att jag ska lägga upp dem, så ska inte säga när de kommer läggas upp, men de kommer någon gång iallafall, haha.


svartvit arkiv

åh vad detta är dåligt! men tog helt enkelt en liten paus, har ju ändå sommar lov. ska berätta om mina senaste dagar imorgon, och försöka få uppdateringen att funka igen. men tack till de som har kikat in! 
vi ses imorgon! 

godmorgon!

Hej bloggen!
Nu är de linnea som skriver för klara bloggar aldirg. Igår så gjorde vi massa saker hejdå 

sjunde juli

detta inlägg får bli bildlöst för det tar en evighet att ladda upp bilderna tyvärr.
 
Började detta inlägg för typ en  halvtimme sen men eftersom jag internetdelar är inte internet det snabbaste.
Bianca åkte hem idag vilket var väldigt, väldigt tråkigt! 
Det har varit typiskt svenskt sommar väder idag, alltså inte jätte varmt utan ganska kallt haha. Nej men det var ganska fint väder ändå. Kommer bli ganska dåligt väder imorgon så då blir det bullbak(så gott!) och antagligen lite träning. nu ska jag sova,
 
 
puss och godnatt! 

282 dagar kvar

17 april 2013. Längtar redan. Då har Justin en av alla sina konserter i hans världs turné och där ska jag vara,SJUKT! Är så himla glad så inget kan beskriva den känslan! I fredags så släppte ju biljetterna till de konserter som skulle vara i stockholm och jag satt redo för att boka men jag fick inga och jag var SÅ ledsen. Men sedan började vi prata om Oslo istället och idag på Presalen så fick vi dem, så jag, Linnea, Sofia och Ebba taggar så sjukt till 17 april. Kommer vara bästa dagen i mitt liv! Är iallafall så sjukt glad och lycklig!! Älskar dig Justin Bieber!!


På Tjörn

Hej, så himla bra att appen funkar igen! Det är rätt fint väder idag, till skillnad från igår kväll och har redan badat mycket, älskar sommaren! Var på en höns och loppis marknad i förmiddags också, där det bland annat fanns Belgiska jätte kaniner, som man kunde köpa, och de var verkligen jätte stora! Den största var större än en katt. Men det fanns små kaniner också och jätte söta katt ungar. Och såklart alla olika sorters höns och filmer, böcker och kläder och allt som man kan hitta på en loppis. Var bara där en kortis för vi åkte och badade istället och där är vi fortfarande. Vi ses senare idag eller imorgon, Puss


Dåligt bloggande

Två bilder från fjällbacka 
 
Ett under att några har kikat in här, men tack! Gjorde faktiskt ett inlägg i torsdags kväll, men sen försvann det och jag orkade bara inte skriva om allt. I onsdags morgon åkte vi ut till fjällbacka för att hälsa på vår farmor och farfar och sedan hem på torsdag kväll. Det blev två dagar med ett himla bra väder och att åka ut med båten till olika öar och jag fick mitt första dopp i det svenska havet! Och jag och mitt pigment går ju inte riktigt ihop så jag brände mig faktiskt i den svenska solen fastän jag hade varit utomlands och ända vant mig lite. Det röda är borta nu iallafall. I går tränade jag fotboll med några kompisar och sen på kvällen åkte vi hem till Petra för att se på film och äta massa gott ! Har nu Igentligen rätt bråttom för om en och en halv timme så ska jag och Bianca ta bussen ut till Tjörn för bilen är full av all packning. Innan det ska jag packa, rensa ut smuts kläder och städa mitt rum. Men jag packar och städar när jag är som stressad och det kommer jag snart blir så det löser sig nog. Ska iallafall vara på vårt landställe på Tjörn i två veckor nu så får se hur uppdateringen blir, men appen funkar äntligen igen så det blir antagligen mer inlägg! Nu ska jag sätta på musik och försöka packa! (tack till de som orkar läsa allt detta!)
 

andra juli tvåtusentolv

skrev faktiskt ett inlägg igår kväll men glömde publicera det, smart. haha. såg iallafall på EM finalen igår och spanien van! WOHO! Och torres som är så himla söt. till deet blev det jordgubbar och choklad, bästa. 
idag har jag hängt(haha) med emma hela dagem och vi bakade bl.a choklad och kaffe cupcakes, gissa om de var goda?! ska faktiskt baka de imorgon med till min mormor som fyller år. ska kanske följa med Petra, Emma och Bianca på boxning. Jag hoppas jag kan, dock så har jag aldrih provat boxning och jag tror det kommer gå sådär för mig i sådanafall, haha.
 
see  you! 

1 juli

  en snabb bild från veckan
 
hej! har faktiskt saknat att blogga lite men nu så kör jag igen. 
kom hem sent inatt eller tidig morgon, vad man nu vill säga. har haft en helt amazing vecka och fastän jag brände mig första dagen(tog såklart den gamla solkrämen och inte den nya, så den funkade inte)så är jag nog lite brunare iallafall. vakande upp till 1 juli och regn, ville tillbaka till värmen direkt, haha. men jag hoppas att det kommer bli fint väder nu så att man kan åka till havet osv. ska ladda över massa bilder till datan som jag kan lägga upp här sen och även berätta mer om resan. 
 
kram 

RSS 2.0