rainbow cupcake


Onsdag

Skolan började idag, var där en halv timme för nytt schema upprop och lite sånt, sen gick jag Ebba, Linnea hem till Sofia och såg på film. Nu kommer snart Sofia och Linnea hem till mig för vi ska baka regnbågar muffins. Haha får se hur de blir.
Vi ses XX


my days in black and white

 
ska skylla detta på mitt internet som har funkat av och på denna vecka. hoppas det det funkar bra nu iallafall.
min vecka har varit jätte bra iallafall, har grillat med massa fina kompisar, vart på tjejmiddag för att fira Eira och Tilda som fyllt femton, picnickat med Sofia i slottskogen, tonat mitt hår, vart på kultur kalaset och sett maskinen och matmarkanden där det fans huuur mycket fudge som helst(!), och idag har jag vart på RIX FM Festivalen med Ebba och hennes kompis Amanda vilket var väldigt roligt! 
De sista dagarna på sommarlovet har vart väldigt bra, men det är två kvar (ni ska veta vilken skolångest jag har!) så ska njuta riktigt mycket av dem. 
 
XXX

kasst internet

 
förlåt förlåt för jag har vart så dålig på att blogga idag, vårat internet hemma är helt knäppt och funkar inte alls. 
i förmiddags var vi allafall hemma hos några och fikade, sen så köpte jag godis och glass och mötte linnea, som har varit i turket och var så brun och som jag inte hade träffat på jättejätte långe så hade saknat henne mucho mucho, och såg på handbolls semifinalen och så fick jag åka med henne på hennes moppe och såg sedan på en på film. himla mysigt var det att träffa henne!
imorgon så ska jag träna fotboll igen och det kommer bli jätte kul, har saknat det.
 
vi ses imorgon, sov sött! 

just ad some light

 
Detta var så himla fint och jätte svårt att fånga på bild. Men himla fint var det iallafall.

whoop whoop

        
ska sätta gång och tvätta lite fönster här hemma och senare ska jag baka, för några grannar ska komma över till oss ikväll.
hade gärna åkt in till stan men jag hinner inte riktigt med det idag, för jag behöver packa upp min stora resväska, vilket är skitjobbigt och tråkigt, men det är skönt när alla kläder är i garderoben! 
 
puss hej 

Bulgarien

 
Här har ni dem som lovat! lite senare än vad jag hade tänkt bara, hehe.
 
Under vecka vi var där, eller snarare måndag till fredag, så var det som en liten festival på hotellet. De satte upp en scen och sen varje kväll, så var det disco, dans uppvisningar, live musik osv. och sista kvällen så avslutade de med fyverkerier och så fick alla som ville släppa upp såna där kinesiska lyktor? såna som flyger iväg ut i luften och det var så himla fint! De bildern får ni imorgon, för har inte de bilderna på datan. Det var iallafall en jätte bra vecka. 
 
 
 
 
 

yeah yeah yeah

 
hej på er! lyssnar på justin och ja inte så mycket mer. kollade lite på Barcelona-Manchester United som faktiskt spelades på ullevi(men jag kollade på tv!) och den var faktiskt rätt tråkig så jag kollade inte på hela, bara slutet. Åt Ben n' Jerrys och kollat på justins gamla musikvideor och ja. imorgon ska jag tvätta fönster här hemma(kan säga att min plånbok är lite tom) bl.a. 
nu ska jag redigera lite bilder,
 
xx
 
 

hemma

är hemma i göteborg igen och nu ska bloggning bli samma igen! lovar. 
har vart i fjällbacka  eller snarare lite utanför i f&f's sommarstuga, först en vecka med min och emmas familj och sen några dagar med f&f och ja nu är jag hemma i göteborg de sista två veckorna av sommar lovet. ska fixa med bilderna från Bulgarien så ni får säkert dem ikväll. jag bloggar mer senare puss. 
 

RSS 2.0