Söndag

Snygga rea saker på monki!!


sleep well

jag vill ha det där perfekt mysiga sovrummet......

bilder, weheartit

onsdag

om knappt två timmar väntar träning, en träning med antagligen, styrke träning, back träning och massa sådant. sådant som jag inte är bra någonstans på. är så attans svag haha. jag menar 10 armhävningar är jobbigt?
taggggar.



boktips

tips att läsa camilla läckbergs böcker, mycket bra!
nu ska jag lägga mig och läsa,
godnatt.

något att spara till

det är bara att börja!!

find my runaway love

när jag satt och fixade med headern tänkte jag att jag lika gärna kunde försöka förstora min profil bild också. men kolla hur det gick! någon snäll människa därute som vet hur jag fixar detta?
bilder från nice

Snöparadiset

Såhär ser ser det ut just nu, såhimlafint. Älskar snö.


elle fait in sourire

Hej på er, ska sätta mig med en massa glosor och sånt på franska nu.
Ikväll ska jag se på det nya programmet Revenge på trean, förra avsnittet var faktiskt bra!
Ses,
Swag


18 januari

bilder från mitt rum
onsdag idag, halva veckan har redan gått. det går fort!!
imorgon händer en massa saker i skolan, som att spela upp dialoger in för klassen, usch. hatar sånt.
ha det bra så länge,
peace out.

Jan. 14, 2012

kan säga en sak, nackspärr suger. skulle vara himla kul och träffa några kompisar ikväll, men det avgör min nacke.
hejdå friends.

Lördag

Ligger just nu som en förlamad pinne och kollar på kanal 5 och kan inte byta kanal, inte höja volymen eller röra mig överhuvud taget. Nackspärr med andra ord.

Så inget roligt händer idag, hoppas ni får en bättre lördag än vad jag får!
Kramar

image description

 


Casual

Detta har helklart blivit mina nya favvis byxor!! Såotroligtsköna.

Tröja/Weekday, Jeans/GinaTricot


Fredagen den trettonde januari tvåtusentolv

Härligt med fredag!! den trettonde tillochmed.
Otroligt att jag redan är trött på skolan efter bara 4 dagar.
Nu ska jag sova iallafall!
+++ att här är en smygis av vad jag hade på mig idag, nyfikna va? Haha, men resten kommer imorgon!


I promise I will love you to the end

-skidhjälm+skidglasögon
-två böcker, strimmor av hopp och änglamakerskan
-krokar med texten BAG.
-trisslotter(som jag faktiskt vann 60 kronor på!!)
-hudvårds produkter från WELEDA
saker som kalender, parfym, present kort,pengar och en mysmysig munkjacka fick jag med!
Detta var då mina julklappar fastän inte alla var med på bild. bättre sent än aldrig iallafall!
nu blir det lite franska.

ha de,
swag.

Tisdag

Gissa vem vi såg igår på badhuset? Håkan Hellström, jajamen!
Skolan började idag också, var väl inte sådär jätte taggad på det, men börjar räkna ner till sportlovet istället!
Ikväll ska jag antagligen träna med Linnea,
Peace


VeckoDag

Nu ska vi till några kompisar, senare ska Emma sova hos mig och imorgon ska jag och några tjejer iväg till ett badhus! Skulle vilja in till stan och all super rea också.


Weekday, 600:-


den sjätte januari tvåtusentolv

idag fick jag hoppa in en snabbis på ica, helt okej tråkigt faktiskt.
ikväll kommer några fina tjejer hit och vi ska se på vampirediaries!

I could hold you for a million years

Detta var vad jag hittade förra veckan på rean, förutom jeansen som det var vanligt pris på!

Ring/JC Jeans/GinaTricot Tröja/BikBok

Tröjan får inte riktigt rättvisa på denna bilden och inte jeansen heller, de är hel svarta i verkligheten!

 


Mint/Chocolate

Dessa var riktigt mumsiga ska ni veta!! Choklad muffins med mint, bakade med lillebror min!


new years eve

bilderna är tagna av mig
vi firar nyår med några familjer som vi har känt längelänge och det är jätteroligt!
godiset iår bestod av ja vanligt godis + 7 kg(!!!) polly! ja all polly i den stora svarta hinken, kan säga att det inte tog slut, vi skickade med polly till några till och med!
all denna polly kom från min kompis pappa, som fick det när han skulle byta jobb.
grymt nyår var det iallafall, god fortsättning!

outfit/yesterday

detta hade jag på mig igår, både tröja och byxor från gina! byxorna har guldiga dragkedjor vi framfickorna och vid benen, snyggggga. körde på guld igår alltså!

RSS 2.0