söndag

i förmiddags så tränade jag och kommer göra det ikväll också, kommer vara död. haha, nej men ikväll så ska laget köra något speciellt tränings pass på ett gym i närheten så det blir nog kul!
har precis pluggat hemkunskap till provet på onsdag. igentligen skulle vi musik prov då också men som tur är så är det upp skjutet. jag har tappat bort häftet om det vi ska på provet(slarvig)
men nu tänkte jag baka cupcakes, fick ett kit (receptbok och 16 st små formar) av mamma häromdagen så nu tänkte jag pröva det.
kram!

Kommentarer
Postat av: emmaa'

cupcakes är alltid gott! :)

2011-10-24 @ 14:53:59
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

jag ser en snygg tjej

2011-10-28 @ 16:46:48
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0