Du är helt klart unik och speciell, Universum är vigt åt dig själv

godmorgon, godförmiddag och nu god eftermiddag.
haha,  men hej. 
jag har precis ätit potatismos och köttbullar, i skolan alltså, till lunch så nu är jag mätt och belåten. det är snart svenska och vi läser Flyga drake, grymt! ja, jag älskar att läsa, bäst.
i eftermiddag, ja senare då, kl 4 ungefär så ska jag och mamma in till stan och få makeup rådgivning på The body shop!
jag fick det i födelsedags present och jag fyller år i maj, så nu blir det äntligen av, haha.
jag är  väldigt glad för alla mina bidler har kommit tillbaka, så grymtawesomebra!


såhär vill jag det det ska vara, sommar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0