just me, myself and I

i efter middags var jag så sjukt trött så jag somnade 1 timme eller två haha. sen åt jag pizza och satte mig och åt godis och såg på en film med min familj, sånt kan vara lite skönt det med.
just nu så planerar jag och mina friends en film kväll inför imorgon, vart vi ska vara och lite sånt, super kul!
försökte fota mina byxor innan, det gick sådär kan jag säga haha(kom på mig själv genom att ta ego foton istället...?). försöker imorgon igen.
nu ska jag se lite på revenge på tv3play för min dator hackade när jag skulle se det i torsdags och jag missade slutet.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

snyggasteeee!

2012-04-29 @ 08:50:35
URL: http://eiralinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0