remember the days when we were kings

 
min dag har varit så himla bra. vaknade upp till jätte fint väder, åkte in till stan med Ebba och Sofia i shorts(första gången sen lovet började!) och kollade i affärer och fick med mig två småsaker hem. åkte hem, åt mat och sedan direkt in till liseberg där jag jag mötte upp min andra kompis Ebba och lyckades få jätte bra plaster till Ulrik Munther fastän vi kom fem minuter innan det började. Konserten var jätte bra och efter det så fick vi väldigt bra bilder på honom när han signerade allt från planscher till skor. vi orkade dock inte stå i den hunda meter långa kön utan gick till Ben n' Jerrys glass café och åt jätte god glass. Nu ska jag sova och imorgon väntar mitt sista ICA pass(!) och sedan match på kvällen,
 
kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0