onödigt

VAD HETER DU?
Klara. 
ÄR DU ARLLERGISK MO
T NÅGOT:
ingenting faktiskt! 
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:
jo det händer... 
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
sötsaker, tyvärr. 
VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS: 
Klara, fråga Ebbamom hon vill med in till stanklockan ett med mig och sofia. Du kan komma in vid tre när du har slutat om du vill :D :D 
VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN:
Pappa haha
BRUKAR DU GOOGLA?
rätt ofta
HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:
nej inte på riktigt, riktigt
HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
nej.
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
just nu 4
HUR SVARAR DU I MOBILEN:
Hej, det är Klara eller bara Hallå. 
VEM RINGDE DIG SENAST?
Linnea
BRUKAR DU KOMMA I TID:
Nej eller i sista sekund eller lite sent kanske, är en tidsoptimist, hehe.
NÄR MÅR DU BRA:
När jag är med mina fina kompisar! 
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Igår. 
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Taggad inför London!  
ÄR DU SMART:
ibland.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja! 
VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
oboy eller juice.
ÄR DU BLYG?
nej, eller ibland. 
HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
nej.
VAD GÖR DU IMORGON?
praoar, träffar snabbt min kompisar(antagligen) och åker till London. 
VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
hmm, vet inte faktiskt. 
VAD LÄNGTAR DU TILL?
SOMMAR! 
VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?
1997. 
SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
nope! 
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
nej 
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:
i lördags, när jag såg på NSN.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nej då. 
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
nej. 
HAR DU NÅGON PIRCING:
hål i öronen.
VILL DU GIFTA DIG:
ja, jag tror npg det. 
GILLAR DU ATT DANSA:
Ja, men kan inte säga att jag är bra på det. 
TYCKER DU OM SUSHI:
nope
BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
japp
KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
no
SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
one thing- one direction 
KAN DU LAGA MAT:
inte en kock precis men med ett recpet funkar det! 
BLIR DU BRA PÅ KORT:
ibland. 
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
ingen tror jag. 
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
sommar! 
HAR DU SNYGGA SKOR:
ja! 
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
jag är vaken!
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
jaa
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nej
TRE FAVORIT FÄRGER:
svart, vitt, kanske grått. super tråkigt. 
VAD ÄR KLOCKAN NU:
18.27

snodde denna från eira och jag gjorde den i måndags!


Kommentarer
Postat av: Linnea

DU HAR JU INTE ENS ÄTIT SUSHI

2012-05-17 @ 18:21:02
URL: http://linneafredriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0