up all night release party

de två planscherna och DVDn.
tänkte ta och berätta lite om i måndags.
jag och sofia mötte upp emma och hennes kompis sofia och  kvart över fem släpptes vi in till en bio inne i stan och där väntade gratis dricka, chips och godis. man kunde även skriva sitt namn på en lapp och lägga i en påse för att vinna signerade 1D saker, vilket vi såklart gjorde. sedan gick vi in till själva bio salongen och fick platser allra längst fram! när vi hade väntat där inne en stund kom de två tjejer som bl.a anordnat detta in och drog sju namn för att vinna de signerade sakerna, som var almanackor, Up all night CD, och böcker med Up all night special edition  och gissa vem som bl.a vann, tyvärr inte jag men Emma gjorde! så himla kul att någon av oss vann.
efter det sattes filmen på och deras Up all night tour visades på en bioduk och det var som att vara där, skrek lite och sådär, haha.
efter filmen som var lite över en timme, så gick vi ut och på utvägen fick vi två planscher var(som var super fina)och jag köpte Up all night the live tour till ett special pris. Det var en JÄTTE rolig kväll, verkligen! så himla glad att jag vann!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0